amore don't you know, you make my soul complete

Idag har varit en dag med  mycket blandade känslor. Både frustration, glädje.. känt mig väldigt uttråkad. Frustration över att mitt batteri till min laptop har valt att lägga av, dock förstår jag varför efter snart 4 års urladdande och laddande, but still. Frustrationen över att till en början inte förstå vad som är fel. Är sladden inte inkopplad helt? Är det fel på uttaget till själva laptopen eller glapp i sladden? Pappa som förstår sig mycket bra på datorer kunde dock konstatera att mitt batteri har valt att ge upp...

Glädje över nyfunnen musik som man kommer till att gilla, sådan musik som man upptäcker sådär helt plötsligt. Även filmer som jag kollade på tillsammans med min syster .... de gav någon slags.. djup känsla efteråt. Det var nog filmen "The Black Swan". En känsla som gör att man vill skapa något, något vackert och betydelsefullt, återskapa en känsla..


Fragile. Do not lose your head, do not let them bring you down - the beauty is inside you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0