Inspirations bildurrr och whatnot











Projektsarbetesredovisning idag.. var ganska segt. De flesta verkade bara gå förbi och kollade lite snabbt, inte ens på de viktigare tavlorna kollade de på. De kollade bara på våra foton... Tråkiga tvåor -.- Dock var det några få som var intresserade <3 Skönt att vi fick sluta efter det i alla fall, hade aldrig orkat med Naturvetenskap B också.

Skulle försöka att inte slumra till på bussen idag på vägen hem, som jag alltid råkar göra. Men det.. lyckades jag inte så bra med xD Ganska pinsamt att råka somna på bussen ändå, man måste se lite.. knaz ut. xP Wellwell.. jag antar att jag inte bryr mig så mycket xD Jag försöker alltid "somna" lite mot fönstret, lite diskret, men det slutar alltid med att jag vaknar upp med ett ryck vilket är väldigt pinsamt då alla kollar på en förstås.. Jag försöker ibland utveckla rycket till att det ska se ut som att jag ska göra något annat.. typ som att plocka upp något från väskan eller liknande.. Men ändå ganska .. fail, hahah xD

Nu måste jag plugga anatomi till massagekursen, it sould be loads of fun.. or maybe not.

wellwell.. det måste göras, gurkmos på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0