How I wonder... (Kör en Sarah Jessica Parker)

Hejhoppitjolasnopp.

Jag vet inte riktigt hur det blir utav min framtid. Om jag kommer in på universitetet nu i höst eller inte.. Vid första antagningsbeskedet så var jag tveksam till Förskolelärarlinjen i Norrköping, men efter funderande så kändes det ganska rätt, det är värt att pröva på och jag vill se hur det är. Sedan kom antagningsbesked 2 och då blev jag antagen till Digital visualisering i Jönköping, men det kändes helfel att börja där.. Och jag var struken från allt som låg under den utbildningen från listan, inklusive Förskolelärarlinjen. Så det var ju lite fail... Jag återanmälde mig dock till Förskolelärarlinjen men jag har fortfarande inte fått något besked om jag kommit in eller inte. Utbildningen (uppropet) är den 22:e nu på måndag.. så om jag inte får något besked imorgon heller så får jag väl kontakta någon via studera.se och fråga hur det blir. Har ingen aning om vad jag ska hitta på om jag inte kommer in, blir väl till att söka jobb då I guess..

Men förhoppningsvis kommer jag in.... x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0