Det är FÖR varmt...

Stekväder......... Man kan nästan inte vara ute när det är så här varmt D: Man får ont i huvudet bara man går ut >< Bättre att vänta fram till 16 och efter det då det inte är lika varmt, men fortfarande skönt att vara ute.

Igår gick jag och Linus på en promenad, eller ja.. promenad och promenad. Vi gick en bit vid 17-tiden, fastnade sedan vid en hängmatteliknandegrej vid en lekplats som vi låg länge vid och pratade. Även lyssnade på fin musik, eller fin vad jag tyckte i alla fall ;) Men det var väldigt mysigt att bara ligga där och inte behöva tänka på något annat..

Ikväll ska vi ses igen, äta ute på stan och sedan gå på bio. Det blir finfint det :3 <3

Just nu sitter jag och gör collage igen, det är himla kul faktiskt! Jag skulle behöva lite fler gamla tidningar, ett nytt lim och en mindre sax dock, men det går bra i alla fall 8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0