Juicy Couture Tävling - Peace, Love & Couture

Är så himla sugen på att vinna en tävling av Juicy Couture (http://juicycouture.carolinesmode.com/) där man har chansen att vinna ett superfint paket med massvis av deras underbara produkter - ett stort skönhets- och modekit. Vill ni kolla in det så gå in på länken ovan :)
Min motivering till att vinna tävlingen är att jag alltid önskat att ha någon av deras produkter, men jag har inte råd att köpa dem, tyvärr... Brukar kolla in deras hemsida lite då och då, de har tillexempel superfina berlocker, parfymflaskor som jag skulle kunna köpa bara för deras fina utseende och väskor som jag bara skulle kunna drömma om att ha i ägo. Skulle jag vinna tävligen har jag ingen aning om vad jag skulle göra. Det skulle kännas så overkligt - exploderat av glädje är en sak som är säker i alla fall! En till sak som är säker är att jag är en Peace, Love & Couture tjej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0