Life is very short, and there's no time.. for fussing and fighting my friend..

Jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjooooobbbbbbbbb, jag blir galen på de här uppgifterna jag har :C
Det som får mig på bra humör är lönen och det att jag faktiskt har ett jobb, vilket många andra inte har.. xD
Det som också får mig på bra humör är The Beatles, Paul och John är lite flummiga.. Ringo ser ut som att han har det roligare än någonsin(not) och George spelar på xD, här får ni länken till den fina videon att kolla på:

http://www.youtube.com/watch?v=eN-Ee7uXKYo&feature=related  <3 :D

Jag har idag också varit på körlektion på körskolan för första gången, bara kört med pappa innan. Det gick bättre än förväntat faktiskt, och körläraren var bra! ^^
Skaffat mig en ny kalender nu med, det behövs - speciellt när man ska skriva ned teoribesök, körtider, jobbcoachmöten och andra saker :3

Har lite över 6000(drogs bort för körlektionen, 500kr) på mitt "vanliga" konto, det känns asnajs 8] And more to come!

Nej nu är det bäst att jag fortsätter jobba igen.. heh heh.. xD

Pusspåer!



Kommentarer
Postat av: Lollo

åh, det där klippet är FINAST! :D <3 och Paul är söt ^^

2011-07-29 @ 19:42:22
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0