Mah 2 last weeks

Hejhopp! Ett litet tag sedan jag skrev här nu.. känns som att jag inte riktigt vet vad/hur jag ska skriva.
Jag var förra veckan på Vindö med Linus, det var väldigt mysigt! Träffade några av mina kusiner också :3 Linus trivdes riktigt bra och kom överens med allihopa, kul! <3 Vi kom hem igen torsdag kväll. Fredag/lördag kväll så kollade jag film med Jossan och Cami, någon japansk film. Filmen var väl okej men sällskapet är <3, speciellt då alla ville se mycket av "Edward"-look-alike-en och att det skulle vara lite mer.. "romantiska" scener XD
I början av veckan träffade jag Linn, innan hon drar iväg på sina äventyr (bland annat Tyskland i 3 veckor), så det dröjer ett tag innan jag får träffa henne igen :C Resten av veckan har jag fortsatt jobbat på min faders företag.
Igår såg jag allra sista Harry Potterfilmen med John på bio, i 3D. Jag hade nog föredragit att se den utan 3D-effekten, den kan vara distraherande tycker jag, och det ger mig inte en sådan mycket större filmupplevelse i alla fall. Men den visades fortfarande i den största salongen och John hade aldrig sett 3Dfilm tidigare så det fick det bli :3
Filmen i sig var bra :) Det var tillochmed så att Harry blev lite småhet en viss del av filmen, HÖHÖH.. tycker inte han är supersnygg annars :p Och Snape visade sig vara snäll... wierd.. Och jag skulle vilja besöka Hogwarts på riktigt, men det existerar ju inte .. :C *gråtbil* Känns konstigt att det inte kommer komma fler filmer/böcker, i alla fall inte om just Harry Potter. De sista böckerna har jag faktiskt inte läst ännu, men det ska jag ta och göra inom en snar framtid!
Varför mina inlägg inte vill lägga sig mer i stycken förstår jag inte, texten klumpas ihop och det är irriterande :C Aja, det går ju i alla fall att läsa som tur är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0