sommarlovsfeeling

Röd dag idag. Känns som att de infaller fel nu när man vill hinna klart med allt möjligt i bilden och umgås med folket i skolan.. D: Jag måste även göra klart min utklädnad till tisdagens brännboll. Vet inte riktigt hur den kommer att bli, men får väl se.
I tisdags var det balträning, i 5 timmar. Från 17-21. Slår vad om att en timme totalt spenderades med att bara stå och lyssna på när balledarna pratade.. En halvtimmes rast fick vi också till att äta och dricka osv.. lite småsnålt tycker jag men förstår samtidigt att det är mycket som måste hinnas med... Linus följde med hem till mig efteråt i alla fall, det var mysigt :) På lördag gäller det! Ska bli så himla kuuul! 8D

Vi var ute hemma hos våran svenska/engelska lärare igår, Ekängen tror jag det hette. Det var ganska mysigt faktiskt. Vi åt tidig lunch och drack kaffe och några av oss gjorde det i en mysig liten fotöljhörna och satt och diskuterade om det ena och det andra. Sedan badade vi även i hennes pool. Det var över 25 grader i vattnet, inte helt fel det! Fick en sådan sommarlovskänsla där.. och den byggdes på ytterligare pga värmen och att vi drog till trädgårdsföreningen..
Vi stannade kvar där fram tills klockan var strax efter sju.
Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Får se om jag kanske ser någon film eller så ikväll. Måste som sagt göra klart utklädnaden men .. ingen stor lust med det ><
Målning jag gjorde i julas.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hejsanhoppsan! Ja, jag vet vem du är :) Tack så mycket för länken! Filmen var jättegullig, tycker jag! Älskar Totoro och jag tycker att du fick till samma känsla som är i den filmen. Väldigt fint. Och jag gillar verkligen målningen som är i det här inlägget. Åh, så vackert.

2011-06-07 @ 16:01:04
URL: http://funderarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0