deeerp mys helg

Den här helgen har varit riktigt händelserik och rolig faktiskt! Riktigt kul på fredagen med tjejerna och massa vodkudrickande xD Sedan en mysig lördag tillsammans med min underbara pojkvän.. och idag har jag varit på balträning och sedan fikat med Linn som jag inte träffat på evigheter. :)

Det är så kul när man bara får vara och hitta på saker man vill göra! Ganska skönt att komma upp tidigt nu idag, man hinner göra så mycket mer än om man sover fram tills ett, halv två-tiden.

Fick även min födelsedagspresent av Linn idag! Jag gav hennes också. Där märker man hur sällan vi träffas egentligen. Vi har träffats typ 2 gånger på en månad.. måste se till att bli oftare.
Jag fick i alla fall ett jättefint armband som jag önskat mig, läppsyl med cola smak(haha, jag som älskar cola) ett finfint kort och en stor kola som hon hade gjort själv. Tack Linn! <3 Jag gav henne ett par örhängen, hon verkade uppskatta dem likaså :D

Avslutar helgen med lite tedrickande och "småknarkig" musik.
That's the stuff!

http://kumaori.info/

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin biiild! :D <3

Ja alltså om man har mycket att göra och är ledig hela dagen så är det rätt nice att gå upp lite tidigare. Din helg verkar ha varit as nice x) (Y)

2011-03-27 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0