Längtar efter sommar och sol...

Tröööttttt som satan i gatan (som Lollo brukar säga) idag >< Så seeegt och var hungrig hela tiden.. Fisk är ingen favoritmat heller direkt. Köpte mig en god cupcake på caféet som mättade lite, onyttig som jag är :3 Orkade egentligen inte med den gigantiska håltimme vi har under måndagar.. men fick i alla fall en scen till min Totoro-lerfigur-film klar, så nu är det inte supermycket kvar av själva fotandet i alla fall :) På estetisk verksamhet har jag börjat smått med cernitlera, det var jobbigare än vad jag trodde att jobba med, faktiskt. Den krävde mycket för att bli lätthanterlig.

Skönt väder var det i alla fall idag. Var fint när jag gick från mitt IV val till skolan. Nästan så det vart lite för varmt för vinterjackan. Hoppas på att få kunna byta ut den mot en vårjacka snart, ska införskaffa en ny. Längtar så efter att få gå i lättare klädsel och grönska xD Det mesta just nu är mest.. gult. Tur att det är pågång i alla fall :)





http://www.deviantart.com/download/111390276/Triple_Rainbow_Cupcakes_by_dashedandshattered.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0