jag vill ha chokladmuffins...

Hah.. har tänkt lite på hur man beter sig när man pratar i telefon. När jag pratar i telefon med mina kompisar eller min pojkvän ligger jag alltid i sängen eller soffan och typ.. kluddrar ner lite saker, småtecknar, medan när jag ska ringa upp något okänt nummer eller ringa något "viktigt" samtal så sitter jag alltid upp eller går runt i huset. Lite kul fakiskt.. xD

Har äntligen fått klart mitt CV. Ska gå och gå och söka jobb på olika ställen imorgon efter skolan. Först och främst HSB eftersom deras sista inmälningsdag är på torsdag, men vill även passa på att söka lite andra jobb samtidigt, eller i alla fall fråga om det finns lediga jobb och kanske få lämna mitt CV där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0