british guyss

Tjolahopp i herrhatten!
Idag har jag varit och sett musikalen - Morden på Middlebank som några i min klass samt några andra elever från estetprogrammet gjort. "PÅ MITT MIDDLEBAAAANK!!!!!" - låten satte sig som mest på hjärnan. Orkestern var väldigt duktig måste jag säga, förtjänade mer cred än vad de fick egentligen..
Sedan träffade jag också Linn som jag inte träffat, en väldig kortis, i början av påsklovet. Det var väldigt mysigt :) Vi gick och kollade på min klass utställning i Missionskyrkan, kollade skor och satt och fikade på Espressohouse!

Igår träffade jag på en jättemysig brittisk kille som frågade efter vägen.. Accenten gör killarna 100000 gånger snyggare... ÅH det är så charmigt xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0