Det Lilla Livet

Hejpåer folks'! Det var ett litet tag sedan jag skrev här sist. Meeen det har inte blivit av helt enkelt.

Vad har då hänt på senaste tiden? Sushiätande med Lollo, Cami och Jossan samt lite partaaj efter det nu i fredags. Haha, det var en trevlig kväll det ;D Sedan har vi haft vernissage på saker vi gjort i bildkursen i lördags. Det var kul men kände mig lite småfail efteråt.. Därför att mot slutet av vernissagen så hade vissa redan sålt lite av sina saker, jag hade inte sålt någonting. Det skulle kunna vara mycket släkt och så som köpt, but still. Är mina saker fula eller? D: Eheee' .. Aja. jag orkar inte bry mig så mycket faktiskt :p Det är väl det som hänt på senaste tiden, förutom Kolmården med Naturvetenskap B också, det var ganska skojs :) Jävla Efata, hahah.

Skönt att värmen kom tillbaka igen, det började snöa i början av maj.. Det var ganska deprimerande. Men som tur var så smälte det bort nästan på direkten så:) Haha.. nu är det över 20 grader varmt igen, knasväder. xD

Ska skriva här lite oftare :3 Det är faktiskt ganska kul..

Kommentarer
Postat av: Lolllo

Hahaha! xD jävla efata xD

Och jaa, skriv oftare! ^^

2011-05-09 @ 23:05:57
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0