Lunnevad?

Hm. Vet inte riktigt vad jag tycker om det hela. Vore ju trots allt kul att få ha spenderat sin tid med bara sådant man tycker är kul och bara få "slappa". Ha sin egna lilla vrå med små växter och byråer med roliga små anteckningar och lappar. Men.. det var något med den folkhögskolan som var lite småskumt. En del människor verkade vara lite för stela och.. jag vet inte. Det kändes samtidigt inte riktigt som min grej, inte riktigt som min plats att vara på. Som ni kanske förstått av detta så kom jag inte in på Lunnevad. Det första jag tänkte var: Gud, jag är kanske sämre än många av de jag tyckte var dåliga på "stillebenprovet", eller att någon hade roligare personlighet under intervjun. Men sedan orkade jag inte bry mig Det är inget jag orkar prata om egentligen eller få tycker-synd-om-dig kommentarer heller, det är bara irriterande.
Har inte berättat det för mina föräldrar ännu. Kan redan föreställa mig hur mamma kommer tycka det är synd och sedan fråga vad jag nu tänkt göra i höst, hur det blir nu. Har inte orkat ta den disskusionen ännu men ska ta och göra det snart. Jag är nog menat för något annat än Lunnevad egentligen. Det är nog helt enkelt inte riktigt min plats, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0