:C

Min irritation har växt lite ytterligare. Det är massvis av småsaker som bygger på hela tiden, inget jag borde bry mig om egentligen men det stör mig så väldigt i alla fall. Som tillexempel en uppblåst tjej som alltid kollar snett på mig och pratar sällan med mig när jag försöker inleda ett samtalsämne och som nu har sagt att hon fått två jobb i sommar. Jag har INGET JOBB. Är så sjukt irriterad på henne och hennes märkeskläder och "jag är bäst"-attityd.

Jag är även sur på lite andra småsaker..jobbig huvudvärk, äcklig middag, extrem motvind, personer som man umgåtts med i snart 3 år som fortfarande är osäkra kring mig och andra i klassen, personer som inte verkar bry sig - när personer inte orkar bry sig när man vill prata om något jobbigt man varit med om eller om man mår dåligt, trots att alltid jag lyssnar och pratar med dem när de har problem. Det är så sjukt irriterande!!! Jag försöker ändå lyssna och hjälpa den personen varje gång de mår dåligt eller har problem, men de skiter i mitt när jag kommer och vill prata om något. De som tror att de ALLTID har rätt stör mig något oerhört också.

Det känns som att vissa tar mig lite för mycket för givet ibland...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Om du vill prata så kommer jag alltid lyssna. Vad det än gäller (du kan säga till mig att du vill prata om något med någon, och jag kommer alltid att ställa upp!). Och om det är mig du syftar på i något av detta så får du säga till så ska jag ändra på mig (och säga förlåt).

Vi får talas vid imorgon :P :)

//Lollo

2011-05-18 @ 22:39:38
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/
Postat av: Lollo

Om du vill prata så kommer jag alltid lyssna. Vad det än gäller (du kan säga till mig att du vill prata om något med någon, och jag kommer alltid att ställa upp!). Och om det är mig du syftar på i något av detta så får du säga till så ska jag ändra på mig (och säga förlåt).

Vi får talas vid imorgon :P :)

//Lollo

2011-05-18 @ 22:40:13
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0