Vampire Hunter D - Bloodlust

Såg en film med min syster igår som hon laddade ner. Den var ganska bra faktiskt! En japansk animefilm från år 2001. Vi hade lite krångel med att få ett bra ljud till en början men det fixade mina högtalare! 8)
Eftersom jag är så pass lat att jag inte riktigt orkar skriva ned vad den handlar om själv, men ändå vill dela med mig vad den handlar om så kopierade jag en storyline från imdb.com : 

"It is many thousand years in the future. Vampires once ruled the night but have seen their numbers reduced by fearless bounty hunters. One such hunter is D, the halfbreed son of a human mother and vampire father. When a girl from a rich family is taken from her home by the vampire Meier Link, her father contracts both D and the Markus brothers (a rival group of hunters) to race to retrieve her. As the heroes fight their way through Meier's hired guards, they begin to suspect that the girl may have gone with him willingly."

Både D som han kallas (han på bilden alldeles under) och Meier (han är med i andra bilden räknat uppifrån) var lite småheta måste jag säga.. HOHOH.
Ska försöka se den en gång till någon gång och INTE halvblunda till då och då som jag råkar göra ibland när jag kollar på film >< xD
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0