The mans eyes..

Jag vet inte varför .. Men jag har alltid funnit det extra attraherande när man bara ser ögonen på en kille. Det gör honom extra snygg på något sätt. Man vet inte riktigt hur han ser ut där under (om man inte sett honom innan förstås)

Jag har ingen aning om varför jag tycker detta är så snyggt egentligen ... Men .. ögon uttrycker så mycket..

Utan att tillexempel ha sett något avsnitt på Naruto så tyckte jag Hatake Kakashi var snygg utan att egentligen veta något om honom annars. Det är svårt att förklara det hela utan att låta knäpp men.. jag hoppas att man förstår lite av det hela iaf. xD






by Lord-Kevinz on deviantart.com





Yep .. I know I'm strange D:
Tur att inte min blogg är jätteallmän .. annars skulle nog folk tycka jag vore lite knas ><

Kommentarer
Postat av: Anonym

naah det är nog inte så konstigt att du tycker så^^

2011-10-18 @ 16:33:32
Postat av: Camz0r

haha, det är inte konstigt :P jag håller med dig. Det blir mer spännande liksom ;) Och om du bara visste några av sakerna jag tände på xD

2011-10-20 @ 14:34:05
URL: http://vemtogmincykelpump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0