Bad Gastein here I come!

Hej folkeeeet!

Senast jag jobbade i söndags har jag inte orkat skriva om, för det var så pinsamt och inte roligt alls D: 
Det var massvis av jobbiga barnfamiljer, plus att någon hade glömt skruva på automatsaken där man tar läsk så jag fick cola över hela mig... och där stod massa kunder och kollade på. Jag kände mig lite småtrög då, men det var faktiskt inte mitt fel, och jag hann stänga av maskinen innan det blev för mycket läsk. Det blev inte så ,ycket så jag var tvungen att byta kläder, fick mest på armarna som tur var.. Man kunde inte ta några pauser på de fyra timmarna jag jobbade heller, för det var folk som köade hela tiden, och det var bara jag och en tjej till vid kassorna. Så jag hann bara dricka lite vatten och var vrålhungrig när jag slutade. Som tur var skulle jag hem direkt och äta:) Och som sagt, jobbiga barnfamiljer .. sura föräldrar och gnälliga barn, det är grejjer det. Så nej .. det var inte så kul att jobba i söndags. Nästa gång jobbar jag v.6 fre och lör natt (00-04), det blir spännande..

Men nu ska jag i alla fall imorgon, åka till Österrike :D Eller ja, imorgon åker vi upp till Stockholm till min faster och sover över där, sedan tar vi flyger på lördag morgon! Jag ser så himla mycket fram emot det :D Massvis av snowboardåkande, mysigt fint hotell med frukostbuffé och goda middagar, åhå <3 Min jobbcoach blev dock inte så glad, men det ordnade sig tillslut som tur var :3 

I do not own the rights to this picture!
(I do not own the rights to this picture)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0