Gott nytt 2012 på er!

Gott Nytt år på er! (även fastän det kanske är lite väl sent.. men .. bättre sent än aldrig!)
Jag firade nyår hemma hos en av Linus kompisar, Coffe, tillsammans med några andra trevliga människor! Mycket trevligt faktiskt, och jag, som i liknande situationer brukar vara ganska blyg, lyckades ändå vara mer social än vanligtvis denna gång! :D Fuck yeah!

Jag glömde att nämna de julklappar jag fick av mamma och mormor i mitt förra inlägg: 2 muminmuggar! (som jag börjat samla på) gymgloves, söta armvärmare och pengar - som jag sedan gick på stan och köpte mig en ny parfym för; Aqua di Gioia - Giorgio Armani, min nya favorit!




Bilden är från julas :3

Kommentarer
Postat av: Julia

tack så mycket<3

2012-01-03 @ 23:00:46
URL: http://devined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0