Gääsp

Helt slut efter helgens nattjobb. Ska jag vara ärlig så funderar jag på att sluta på Burger King. Det har blivit lite för mycket på senaste tiden med vissa idoter och de jobbiga arbetstimmarna. Dagen därpå blir helt förstörd för att man är dödstrött och inte orkar hitta på så mycket som man skulle vilja. Nu har jag dessutom fått anställning på Brödernas Kök, så då behöver jag egentligen inte stanna kvar på Burger King.

Det var i alla fall kul att få träffa Jossan, Lollo och Cami en stund innan jag började jobbet (samt två av Jossans kompisar). Känns inte som att jag hinner träffa dem så ofta som jag vill...

Stort grattis till Jossan i alla fall som fyllde 20 år igår :D !
Strax fyller Lollo 20 likaså :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0