5 mars

Nu har jag alltså fyllt 20 år! (4mars) Känns inte så annorlunda jämfört med dagen innan. Jag har fått en jättefin telefon, en iPhone 4S i svart, splendid <3 Men jag vet inte riktigt vad för skal eller så jag vill ha till den, de flesta tycker jag borde skaffa ett silikonskal eller något bara för att skydda den, att jag inte borde bry mig så mycket. Men .. ja.. det blir nog så i slutänden iaf. Sedan har jag också fått en blommig, fin klänning som jag ska ha nu när vi ska till Stockholm på onsdag. Två servisdelar (porslin, en smal avlång bricka och ett större fat), smått 60-tals inspirerad som jag tänkte börja samla på, tills jag flyttar hemifrån och så. Sedan har jag även kollat lite på champangeglas och liknande, vilket är ändå är ganska kul att göra .. Då känner jag mig ganska vuxen och tråkig, men ... så är fallet. xD Två nya växter till mitt rum, tre fina armband av Linn, presentkort på Kicks av Lotta, mysigt satinlakan av Robert (mammas särbo) och lite andra småsaker har jag också fått! Ska få lite fler presenter framöver :'3

Var tänkt att jag skulle köpa någon slags svart kofta eller liknande och ett par strumpbyxor till min klänning jag ska ha till Stockholm, men när jag väl var på stan och kollade kändes det bara .. onödigt.. Jag har ju kläder hemma jag kan använda. Bättre att spara mina pengar, kanske hittar något kul i Stockholm :3 Ska bli så kul att komma iväg!

Jag har gått ned 2 kg! Låter inte alls mycket men känns skönt för min del :D Har nog varit för att jag inte ätit typ något godis alls på flera veckor.. Inte varit sugen faktiskt :P Ska försöka komma igång med gymmandet igen också, varit slarv med det :S xD


Gammal bild på mig :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0